The exhibition "A Sangue Fredo", Venice, march 2007







3 comentarii:

Nicole said...

Remarcabil si demn de admirat.Imi plac mult picturile tale,si nu incerc sa te flatez cu nimic.Este un adevar,nu o minciuna:ai talent,nu gluma!:)

alecsandru_gabriel said...

De prima data cind ti-am vazut lucrarile, cind am vazut cita daruire pui in fiecare tusa de pensula, cind am vazut cite nopti ai pierdut facind schite, desene, planuri...mi-am dat seama ca ai un har mare, un dar inestimabil. Pictura e viata ta. Arta e in singele tau. Crede-ma cind spun asta! Stiu ca, intr-o zi cei care trebuie sa te aprecieze, vor realiza, ca adevaratul talent se ascunde in miinile celei pe care o desconsiderau cel mai mult. Nu este importanta cantitatea ci CALITATEA!! Felicitari si multe realizari!

David Sandor said...

Salut Elena, iti multumesc pentru "comentul" tau de pe blogul intalnirilor cu desene.
Pictrurile tale au multa vana, se poate vorbi o gramada despre ele.Nu merita un comentariu superficial.
Va invit pe tine si pe Simona la intalnirea 34 vineri la ora patru la mine.Stie Alex unde.Sper sa puteti veni.